Щоб закріпити отримані знання, учню слід тренуватись не тільки переводити з мови малюнків та графіків на мову цифр, а й навпаки. Саме такий формат роботи пропонує дана вправа. На екрані перед учнем міститься робоче поле, яке поділено на однакові маленькі квадратики. Коли учень натискає на кожен з них, вони виділяються, змінюючи колір. Над малюнком є завдання, у якому названо, яку частину поля треба виділити. Отже, поле загалом грає роль цілого, одиниці. Учень має умовно, в голові, поділити це ціле на рівні частини і змінити колір на одній з них. Оскільки дитина ще не знайома з діями множення та ділення, робити це доведеться «на око», але, аби полегшити завдання, на кожному етапі треба ділити поле на незначну кількість частин. Наприклад, навпіл, або виділити четвертину. Отже, учень рахує кількість клітинок по горизонтальній ліній, розділяє їх так, як вказано у завданні, і виділяє кілька стовпчиків вниз. Наприклад, якщо треба виділити третину, а квадратиків по горизонталі девʼять, то треба виділити перші три стовпчики, адже «3» є третиною від «9». Коли учень виконує це, то починається наступний етап вправи, де буде інше завдання і, якщо необхідно, зміниться робоче поле, адже «9» не ділиться навпіл або на чотири рівні частини. На наступний етап рух здійснюється навіть у випадку помилкової відповіді.