Так само, як віднімання є процесом, протилежним до додавання, так і ділення протилежне до множення. Але і воно часто використовується у повсякденному житті, у чому пересвідчиться дитина завдяки цій вправі. На екрані учень бачить перед собою двох звірят, які, наприклад, стоять біля дерева, на котрому висять плоди. Дитина, звісно, хоче розділити фрукти порівну. А для цього треба кожній тваринці дати таку ж кількість плодів, як у іншої. Тобто розділити на дві рівні частини цю кількість, або – розділити на два. Для цього дитина рахує число фруктів, після чого або вираховує, яка частина цього числа становить його половину, або вже ділить на два самостійно. Коли учень вказує, скільки містить частинка кожного зі звірят, то проходить далі, до наступного рівня, де побачить на екрані вже інше плодове дерево з іншою кількістю фруктів та двох нових звірят, яких теж треба почастувати, але чесно, щоб фрукти були поділені навпіл. Завдяки виконанню цієї вправи дитина починає розуміти саму структуру такого процесу, як ділення, тобто розділення початкового числа на рівні між собою частини.