Сучасна математична традиція зображує цифри, користуючись арабськими символами. Вони є досить простими у написанні, адже містять тільки десять унікальних знаків, тоді як всі числа, починаючи з 10, становлять просто поєднання вже відомих знаків. Але наразі все ще є популярними римські цифри. Вони використовуються, можливо, не так широко, але побачити їх можна часто: на годинниках, як номерні знаки тощо. Вони мають свої переваги: по-перше, вони гарні, по-друге, вони дуже зручні, бо виглядають компактно, і по-третє, їх теж легко запамʼятати, бо вони зображуються елементарно. Перша трійка просто виглядає як набір вертикальних рисок, тоді як пʼятірка і десятка – окремими символами. А всі числа між ними зображені просто як послідовність цих символів і рисок або з одного боку, або з іншого – в залежності від того, чи ця цифра більша від пʼятірки чи десятки, чи менша. У ході виконання цієї вправи дитина вчить римські цифри. Починаючи від одиниці учень бачить їх на екрані. Намальовані діти, персонажі завдання, показують їх, і учень має самостійно ввести у порожню клітинку арабський аналог римської цифри, закарбовуючи в памʼяті урок.