Ймовірність подій – це те, наскільки можна бути впевненим у їхньому розвитку за тим чи іншим сценарієм. Згідно з сучасними відомостями щодо цієї теми ймовірність залежить як від обставин, так і від часу спостережень. При цьому вона вираховується математично за спеціальними алгоритмами. Тобто вірогідність подій є відносною, і теоретично можливі й досить малоймовірні обставини, однак шанси на це такі малі, що довелось би чекати екстраординарних подій або надто довгого проміжку часу, аби це побачити. Тож для простоти найменш ймовірні події прийнято називати неможливими, адже у звичайних обставинах шанси на те, що вони стануться, вкрай мізерні, а тому у розрахунок не беруться. Те, що трапляється майже завжди (і знову ж таки «майже» трапляється вкрай рідко, тому не враховується), називається достовірною подією. А те, що в залежності від обставин може або не може статись, є випадковим. У ході виконання цього завдання дитина навчиться працювати з цими термінами більш свідомо, ніж раніше. На екрані перед дитиною міститься опис події. Учень має проаналізувати її з точки зору життєвого досвіду, логіки та свого знання про світ. Після цього дитина вибирає, якою ця подія є: достовірною, неможливою або випадковою. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап. Там буде вже зовсім інший опис ситуації. Кожен рівень завдання супроводжується своїм набором ілюстрацій, які мають посилювати цікавість дитини до виконання вправи. Ця вправа дає можливість працювати лише із загальними назвами без обчислень ймовірностей, аби дитина звикла до цих понять та краще їх зрозуміла. При цьому дитина буде лише розпізнавати види ймовірностей, а не виконувати дії з об’єктами опрацювання.