«Пунктуальність – мова королів», – цей вислів стосується не лише важливості встигати робити все згідно із запланованим розкладом, а й необхідності встигати на зустрічі тоді, коли було домовлено. Однак, у житті досить часто доводиться чекати, а іноді – і запізнюватись самому. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься обчислювати час зустрічі. Кожен етап міститься умови своєрідної задачі, які відрізняються одна від іншої в деталях та вказаному часі і його проміжках, але всі вони мають дещо спільне – тему, адже кожна задача присвячена історії зустрічі. Міститься вказівка на те, о котрій годині зустріч має відбутись, вказується також і те, хто з героїв запізнюється, хто – приходить раніше, а також на скільки хвилин або годин. Над задачею, що описує цю ситуацію, міститься питання до неї. Питання має умови. Наприклад, чи доведеться одному герою чекати на іншого довше, ніж «5 хвилин». Дитина виконує потрібні обчислення, для чого необхідно не лише розуміти звʼязок між годинами й хвилинами, а й мати розвинуте абстрактне мислення. Під задачею є зображення двох персонажів, про які йде мова у сюжеті. Кожен з них тримає у руках свій варіант відповіді, і учень обирає правильний, після чого проходить на новий етап завдання, де треба буде виконати аналогічний набір дій. Сюжет буде іншим, як і часові проміжки, які доведеться опрацьовувати. Різноманіття умов є тим, що посилює цікавість дитини до виконання завдання. Ця вправа не лише корисна як ще один спосіб працювати з часом, а й для практичного використання, адже з її допомогою школяр розумітиме, скільки часу треба чекати на того хто запізнюється – або навпаки, скільки доведеться чекати на нього, якщо запізнюється учень.