Коли школяр лише знайомився з основними математичними діями – додаванням, відніманням, множенням та діленням – виконувати другу пару було складніше, ніж першу. Для того, щоб правильно перемножити два числа, необхідно було вивчити табличку множення, а для того, щоб розділити ділене на дільник – використати цю ж табличку «зворотним» способом. Працюючи з числами, що мають різні знаки, дитина зіштовхнеться з протилежним випадком: множити та ділити такі числа простіше, ніж додавати та віднімати. Для того, щоб віднімати або додавати, необхідно бути уважними до знаків перед числами та до їхньої взаємодії: де додатне зменшуване менше, ніж додатний відʼємник; де пара доданків є відʼємними числами, а де вони відрізняються за знаком тощо. У випадку з множенням та діленням треба просто запамʼятати головне правило: якщо елементи прикладу мають однаковий знак, чи то плюс чи то мінус, то результат буде додатним числом. Якщо ж вони різні – то результат буде відʼємним. На екрані перед школярем на кожному етапі міститься зображення прикладу з дією ділення. Учень має використати назване вище правило, після чого виконати цю дію та вписати частку з відповідним знаком до порожньої клітинки по той бік від знаку рівності. Дитина має памʼятати, що у випадку, коли й ділене, й дільник є відʼємними, частка є додатним числом, бо «мінус на мінус дає плюс». Учень виконує ділення подумки, бо числа, з якими він працює відносно невеликі – одноцифровий дільник та багатоцифрове ділене. Коли дитина це зробить, то пройде на новий етап завдання, де необхідно буде аналогічним чином опрацювати інший вираз. Вправа має досить цікавий стиль візуального оформлення: кольорові деталі, плямки, числа – все це має привернути увагу учня до завдання.