Досить часто робота з протилежними числами або просто з такими, що мають різні знаки, зводиться саме до того, щоб визначити, який знак матиме результат виконання описаних у прикладі дій. Такі вирази ускладнюються круглими дужками, за які виносяться додаткові знаки, що означають не дії (додавання або віднімання), а місцезнаходження числа на координатній прямій. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься визначати, який саме знак буде у числа, що є результатом обчислень. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься зображення нового виразу, ускладненого кількома різними знаками, винесеними за дужки. Числовий компонент мінімальний – знаків «плюс» та «мінус» навіть більше, ніж цифр. Здається, ніби дитина опинилась у багаторівневому лабіринті, де за кожними дужками новий шар інформації, нова дія, нове перетворення. Учень рухається по цьому лабіринту, визначаючи, який знак буде у числа, що є результатом тих дій, які описані в робочій зоні. Акцент на плутанині зі знаками та наявність додаткових персонажів, які грають роль компаньйонів дитині у вирішенні задачі і надає вправі ігрового акценту. Варіантів відповіді лише дві: результат або додатним числом, або ж є відʼємним. Учень може просто вгадати правильну відповідь, але важливо, щоб школяр дійсно міг пояснити, чому він вибрав той чи інший варіант. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на новий етап завдання, де треба опрацювати вже інший не менш заплутаний приклад. Рухаючись з рівня на рівень, учень поступово вчиться більш впевнено працювати з цими математичними символами. Ця вправа розвиває концентрацію, а головне – дозволяє закріпити на практиці навички опрацювання чисел, що знаходяться у різних сторонах від нуля на числовій прямій.