Окрім класичного формату зображення математичних прикладів, існує немало способів подання інформації, деякі з яких перетворюють роботу з числами на цікаву та корисну гру. На екрані перед учнем міститься зображення піраміди, яка складається з блоків різного кольору. У кожному з них – своє число, яке можу бути як додатним, так і відʼємним. Не всі поля піраміди заповнені числами, деякі – порожні. Над пірамідою міститься формулювання завдання, де вказується принцип розподілення чисел. Число, що знаходиться на вершині піраміди – орієнтир, або результат, який має бути після роботи з наступними рядками-поверхами піраміди. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб вписати у порожні клітинки такі числа, що сума чисел в кожному рядку дорівнювала числу на вершині піраміди. При цьому особлива увага приділяється знакам перед числами. Наприклад, на вершині піраміди знаходиться «-16». На другому «поверсі», де блоків лише два, є одне число – «-3». Відповідно у другий блок, поки що порожній, треба вписати число «-13», аби разом вони дали «-16». Натомість якби там було «3», то до другої клітинки треба було б вписати число «-19». На наступному рівні піраміди блоків три, відповідно три числа треба використати для того, щоб утворити число-орієнтир, а ще нижче – чотири. Дитина опрацьовує кожен рівень піраміди по черзі, аналізуючи ті числа, які там є в наявності та заповнюючи порожні клітини тими числами, якими потрібно для результату. Коли школяр заповнює всі порожні клітинки, то проходить на новий етап, де треба виконати аналогічні дії з іншими числами в піраміді. Завдяки цій вправі учень вчиться ефективно працювати з прикладами, що містять як відʼємні, так і додатні раціональні числа.