Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Окрім класичного формату зображення математичних прикладів, існує немало способів подання інформації, деякі з яких перетворюють роботу з числами на цікаву та корисну гру. На екрані перед учнем міститься зображення піраміди, яка складається з блоків різного кольору. У кожному з  них – своє число, яке можу бути як додатним, так і відʼємним. Не всі поля піраміди заповнені числами, деякі – порожні. Над пірамідою міститься формулювання завдання, де вказується принцип розподілення чисел. Число, що знаходиться на вершині піраміди – орієнтир, або результат, який має бути після роботи з наступними рядками-поверхами піраміди. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб вписати у порожні клітинки такі числа, що сума чисел в кожному рядку дорівнювала числу на вершині піраміди. При цьому особлива увага приділяється знакам перед числами. Наприклад, на вершині піраміди знаходиться «-16». На другому «поверсі», де блоків лише два, є одне число – «-3». Відповідно у другий блок, поки що порожній, треба вписати число «-13», аби разом вони дали «-16». Натомість якби там було «3», то до другої клітинки треба було б вписати число «-19». На наступному рівні піраміди блоків три, відповідно три числа треба використати для того, щоб утворити число-орієнтир, а ще нижче – чотири. Дитина опрацьовує кожен рівень піраміди по черзі, аналізуючи ті числа, які там є в наявності та заповнюючи порожні клітини тими числами, якими потрібно для результату. Коли школяр заповнює всі порожні клітинки, то проходить на новий етап, де треба виконати аналогічні дії з іншими числами в піраміді. Завдяки цій вправі учень вчиться ефективно працювати з прикладами, що містять як відʼємні, так і додатні раціональні числа. 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Й.14
Гра «Збудуй піраміду»
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися