Коли школяр тільки починав знайомство з дією множення, то вивчив і головні властивості цієї математичної дії, серед яких є й розподільна, котрій присвячено це завдання. Раніше властивості лише ілюстрували особливості множення як операції з числами, але зі зростанням рівня складності цих прикладів ці властивості набувають більшого практичного значення, адже їх використання може істотно допомогти виконати обчислення з раціональними числами. У ході виконання вправи дитина тренуватиметься розпізнавати випадки правильного використання розподільної властивості множення на практиці. На екрані міститься математична рівність, яка грає роль ілюстрації цієї властивості. Учень має проаналізувати вирази, що знаходяться по різні сторони від знаку «=» та відповісти на питання, чи правильно розподільна властивість використана у цьому прикладі, яка стверджує наступне. Якщо число помножити на вираз із дією додавання або віднімання, забраний у круглі дужки, то результат буде таким самим, як і у випадку, коли це число спершу перемножується на перший доданок, а потім – на другий, або ж, якщо йде мова про віднімання, спершу множиться на зменшуване, а потім – на відʼємник. Використання цієї властивості полегшує обчислення, адже простіше перемножити дві пари менших чисел, щоб із результатами цієї роботи виконати додавання або віднімання, ніж перемножувати два великих числа. Дитина шукає у рівності, яка міститься перед нею, помилку. Вона може бути як структурною, так і такою, що коріниться у правильності обчислень. Коли школяр перевіряє правильність використання розподільної властивості множення для конкретного прикладу, то проходить на новий етап до опрацювання нового виразу.