Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Розвʼязування рівнянь – процес не такий вже й простий, адже кожен із цих виразів містить у собі відразу кілька математичних дій, досить багато чисел, а невідомий елемент може ховатись по обидва боки від знаку рівності. Однак, хоча для того, аби навчитись розвʼязувати рівняння, й необхідна практика, насправді одноманітні завдання, де учень просто знаходить корінь рівняння за рівнянням, можуть привести лише до того, що дитина знудиться та втратить цікавість до теми. Тому завдання, які належать до цього циклу, мають бути різноманітними. Часто цього вдається досягти за рахунок ігрових елементів, ілюстрацій тощо. Однак, тема рівнянь досить багатоелементна, аби зацікавити дитину самою лише механікою виконання різних завдань. Зокрема, ця вправа пропонує учневі знайти корінь рівняння – нового для кожного наступного етапу. На відміну від попередньої вправи, ці рівняння не будуть навіть особливо великими. Однак, у ході його виконання дитина, по-перше, працюватиме з дробами, а по-друге, ще й працюватиме із числами, що можуть мати різне положення на числовій прямій відносно нуля, тобто з такими, що мають знаком «мінус». Отже, на екрані на кожному етапі міститься зображення нового такого рівняння. Під ним міститься каркас відповіді, розташування порожніх клітин в якому як би натякає на те, чим саме є корінь: дробом або цілим чином, має перед ним стояти знак «мінус» чи ні. Дитина аналізує рівняння. Особливих обчислень робити не доведеться. Натомість школяр має зрозуміти, яка саме дія може допомогти знайти невідомий корінь. Наприклад, необхідно знайти протилежне число, тобто таке саме, як й наявне, але з іншим знаком тощо. Якщо відоме число – дріб, то і його протилежність буде дробом з тотожним цифровим складом й іншим знаком.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ж.7
Розв'язуємо рівняння
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися