Закріпити вивчений матеріал можна кількома різними способами. Мета одна й та сама – дати учню можливість опанувати тему та використати свої навички у будь-яких умовах. Способи завжди різні і залежать від формату подання інформації. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься опрацьовувати раціональні числа з різними знаками за допомогою таблиці. Вона зручна тому, що дозволяє вдало структурувати інформацію, використовуючи горизонталі та вертикалі у своїй будові. На екрані перед школярем міститься зображення таблиці з раціональними числами – нової для кожного етапу завдання. У кожній клітині інше число, яке може бути або відʼємним, або додатним. Клітинки зображено у різних кольорах, аби урізноманітнити візуальний ряд завдання та зробити його приємним з естетичної точки зору. Під таблицею є окремі клітинки з раціональними числами, що розташовані в один рядок. Над таблицею міститься формулювання завдання, де вказується, як необхідно доповнити і завершити таблицю. Наприклад кожен стовпчик необхідно завершити клітинкою, число в якій є сумою всіх раціональних чисел по цій вертикалі, а кожен ряд – клітинками, де знаходиться різниця для кожного рядка. Школяр проводить свої обчислення, після чого розподіляє клітинки відповідним чином. Число «вільних» клітинок під таблицею співпадає з числом вакантних місць, тож учень не заплутається. Коли дитина завершить таблицю, то пройде на новий етап завдання. Там треба буде аналогічним чином опрацювати інший набір чисел з різними знаками. При цьому школяр має сам памʼятати, яку дію виконує з числами, сприймаючи наявні знаки лише в якості характеристики кожного, а не як вказівку того, що а дію слід виконати.