Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Закріпити вивчений матеріал можна кількома різними способами. Мета одна й та сама – дати учню можливість опанувати тему та використати свої навички у будь-яких умовах. Способи завжди різні і залежать від формату подання інформації. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься опрацьовувати раціональні числа з різними знаками за допомогою таблиці. Вона зручна тому, що дозволяє вдало структурувати інформацію, використовуючи горизонталі та вертикалі у своїй будові. На екрані перед школярем міститься зображення таблиці з раціональними числами – нової для кожного етапу завдання. У кожній клітині інше число, яке може бути або відʼємним, або додатним. Клітинки зображено у різних кольорах, аби урізноманітнити візуальний ряд завдання та зробити його приємним з естетичної точки зору. Під таблицею є окремі клітинки з раціональними числами, що розташовані в один рядок. Над таблицею міститься формулювання завдання, де вказується, як необхідно доповнити і завершити таблицю. Наприклад  кожен стовпчик необхідно завершити клітинкою, число в якій є сумою всіх раціональних чисел по цій вертикалі, а кожен ряд – клітинками, де знаходиться різниця для кожного рядка. Школяр проводить свої обчислення, після чого розподіляє клітинки відповідним чином. Число «вільних» клітинок під таблицею співпадає з числом вакантних місць, тож учень не заплутається. Коли дитина завершить таблицю, то пройде на новий етап завдання. Там треба буде аналогічним чином опрацювати інший набір чисел з різними знаками. При цьому школяр має сам памʼятати, яку дію виконує з числами, сприймаючи наявні знаки лише в якості характеристики кожного, а не як вказівку того, що а дію слід виконати. 

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Й.10
Таблиці раціональних чисел
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися