Віднімання є досить простою для сприйняття дією, але головне – зрозуміти особливості її виконання та запамʼятати їх. Для того, щоб успішно виконувати віднімання раціональних чисел, слід запамʼятати кілька особливостей цієї дії. Використання відєʼмних чисел відміняє звичні обмеження – тепер зменшуване може бути меншим, ніж відʼємник. Якщо від меншого додатного числа відняти більше, різниця буде відʼємним числом. Також учень має памʼятати: математичні символи, що означають дію, тепер слід сприймати як символи, які характеризують число. Наприклад, якщо відʼємник є відʼємним числом, то «мінус на мінус дає плюс». У випадку, якщо зменшуване є додатним числом, такий відʼємник треба з ним додати. Якщо зменшуване відʼємне, то від більшого віднімається менше. На екрані перед школярем міститься зображення досить специфічної композиції: в центрі знаходиться малюнок предмета з початковим числом – зменшуваним відразу для кількох прикладів. Стрілочками від нього в різні боки йдуть чотири різні приклади. Дитина має знайти різницю для кожного з них по черзі. Завдяки такому оригінальному способу зображення прикладів учню цікавіше виконувати віднімання раціональних чисел. Дитина аналізує зменшуване у випадку з його взаємодією з чотирма різними відʼємниками, що теж корисно, адже дозволяє зрозуміти механіку виконання віднімання з відʼємними та додатними числами як можна краще. Загальне правило таке: якщо числа мають різний знак, то від більшого (чим би воно не було – зменшуваним чи відʼємником) треба відняти менше; якщо ж обидва числа є додатними, необхідно виконати віднімання у звичному порядку. Вписавши частки у кожну з порожніх клітин, дитина проходить на новий етап завдання.