Тепер школяр знає, що числова пряма може рухатись безкінечно довго не лише в один бік, а в обидва: як в сторону додатних чисел (тобто таких, з якими учень мав справу всі попередні роки), так і в сторону відєʼмних чисел, що мають перед собою знак «-». Дитина вже не лише познайомилась із такими числами, а й навчилась виконувати різноманітні дії у прикладах, де вони подаються разом з додатними. При цьому, хоча числа типу «8» та «-8» і є різними, вони знаходяться на однаковій відстані від нуля на числовій прямій – просто по різні боки від нього. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься знаходити таку відстань. Це буде першим знайомством школяра з модулем. На екрані міститься зображення числової прямої, де «0» є центром або точкою відліку. Над робочою зоною з числовою прямою знаходиться формулювання завдання, де вказується, на якій відстані від нуля треба позначити число. Відстань називається цифрою без урахування знаку. Наприклад, треба позначити точки, які знаходяться на відстані пʼяти одиниць від нуля. Таких точок є дві: «5» та «-5». Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб спочатку відрахувати вказану кількість «кроків» по координатній прямій та виділити обидві потрібні точки, після чого з-поміж наведених нижче варіантів виділити ті, що називають числа, які знаходяться на вказаній відстані. Коли дитина це зробить, то пройде на новий етап завдання, де треба виконати аналогічний набір дій з іншою парою чисел – додатним та відєʼмним. Разом вони утворюються модуль: варіант одного й того самого числа з різними знаками. Модуль виражає звʼязок, який є між цими числами і використовується у більш складних завданнях, тож розуміння цього поняття знадобиться дитині в майбутньому.