Те, як поєднуються знаки перед показниками степенів, зі знаком, що означає дію між їхніми основами, дає досить велике різноманіття варіантів таких виразів.
Наприклад, якщо такі числа мають однакові основи, але різні показники, то при виконанні дії ділення необхідно просто від показника степеня діленого відняти показник степеня дільника. Але якщо в показника степеня дільника є знак «мінус», тобто це число є від’ємним, то замість віднімання необхідно виконати дію додавання. На кожному етапі перед учнем міститься зображення нового прикладу з дією ділення та різним поєднанням інших знаків. Дитина уважно аналізує це поєднання та розуміє, яку дію необхідно виконати цього разу, після чого вибирає на місце порожньої клітинки те число, яке доповнить приклад правильно. Варіанти є під виразом.
Серед них є кілька помилкових, але не випадкових, а таких, що дитина може вибрати, якщо неправильно зрозуміє поєднання знаків. Тож це завдання дозволяє покращити розуміння теми і не допускати розповсюджених помилок у виконанні ділення степенів з однаковою основою.