Дріб — це частина цілого, тож порівнювати дроби варто не за тим, які числа перебувають у їхніх чисельниках та знаменниках, а за тим, як ці елементи в різних дробах пропорційно пов’язані. Тобто дріб, у якого п’ятірка в чисельнику й десятка в знаменнику, є тотожним, тобто еквівалентним до дробу, у якого в чисельнику є одиниця, а в знаменнику — двійка, адже обидва ці дроби означають половину цілого.
Перед учнем міститься кілька таких дробів. Серед цих дробів є пара еквівалентних, а ще один — який не є таким для всіх інших. Дитина має знайти його та виділитиі. Для цього необхідно розділити чисельник і знаменник кожного з дробів на певне число стільки разів, щоби два з них стали однаковими. Наприклад, дріб із п’ятіркою в чисельнику та десяткою в знаменнику можна розділити на число «5», і тоді з’явиться дріб «одна друга». Третій дріб виділятиметься, і тому стане зрозуміло, що він — зайвий.
У процесі виконання цього завдання дитина буде працювати з еквівалентними дробами, що мають більші числа, а тому й розбиратися з їхньою тотожністю цікаво і корисно для розуміння цієї теми.