Ця вправа підсумовує всі знання про трикутники, які вже встигла отримати дитина до цього часу, і дає можливість використати їх у ігровому форматі. Учню пропонується сконструювати свій трикутник, маючи певний набір складових частин.
Цікаво, що саме ця фігура на екрані не зображується. Є лише набір тих чи інших елементів — кутів та сторін. Учень розуміє, що потрібно вибрати три величини для трьох кутів або три довжини трьох сторін. У формулюванні завдання вказується особливість фігури, наприклад, що вона має бути рівнобедреним трикутником. Тоді дитина вибирає дві однакові величини кутів. Залишається дізнатися третій кут. Відомо, що їхня сума дорівнює «180 градусам». Тож від цього числа просто треба відняти суму відомих кутів.
На кожному етапі зміниться не лише набір та характер елементів для опрацювання, а й підвид трикутників, що стимулює використання всього набору знань про різні типи цієї фігури. Дитині доведеться застосувати знання властивостей рівнобедрених, рівносторонніх та різносторонніх трикутників, знання суми їхніх кутів тощо.