Дитина знає чотири основні математичні дії: додавання та віднімання, множення та ділення. Учень має досить великий досвід, щоб, дивлячись на приклад, розуміти, який буде результат після виконання дії залежно від її характеру. Наприклад, якщо перемножуються або додаються два цілі та додатні числа, то результат прикладу буде більший, ніж будь-який зі множників або доданків. Ця вправа дає можливість дитині навчитися більш впевнено оцінювати не сам результат виконання прикладу, а дію, переводячи акцент на неї.
Перед учнем міститься зображення математичного прикладу. Там є різні його елементи, включно з результатом. Всі числа відомі. А от замість дії — порожня ділянка. Школяр має порівняти елементи прикладу, його результат та зрозуміти, яка дія може дати вказане там число. Виконувати точні обчислення не обов’язково. Досить просто порівняти числа. Якщо обидва числа з одного боку від знаку рівності багатоцифрові, а результат дії між ними на кілька розрядів менший, значить це або віднімання, або ділення.
Завдяки виконанню завдання школяр вчиться краще орієнтуватися у взаємодії різних чисел.