Уже познайомившись із різноманіттям чисел та тих символів, що це різноманіття описують, дитина може переходити до роботи з конкретним числовим набором задля вивчення тих елементів, що до нього входять.
У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься знаходити зайве число в ряду, не маючи жодних підказок ані у вигляді спеціальних символів, ані у вигляді правил утворення числового ряду. Перед дитиною міститься зображення розкритої книги, на сторінках якої — різні числа. Вони навіть не йдуть послідовно одне за одним, а розташовані хаотично, щоб ще більше заплутати учня. Дитина має зрозуміти, що об’єднує більшість із цих чисел. Для цього необхідно послідовно проаналізувати їхню сукупність та знайти спільні риси, що є досить очевидними. Наприклад, чи є числа парними, чи можна їх розділити на «10», чи є ці числа цілими тощо.
Серед них є одне-єдине, котре не підходить під вказаний критерій. Завдання, що ставиться перед школярем, полягає в тому, щоб виділити це одне число.