За допомогою діаграм можна досить ефективно відображати різні числові комбінації, зокрема в процесі виконання цього завдання учню пропонується таким чином зображати десяткові числа. Це дасть змогу зробити підсумок по цій темі, адже стимулює учня краще орієнтуватися в розряді цих математичних одиниць.
Перед дитиною міститься зображення стовпчастої діаграми, кожен стовпчик якої відповідає певному розряду. Висота стовпчика має відображати цифрове його значення. Дріб, який потрібно опрацювати, вказується у формулюванні завдання над цією діаграмою. Кількість стовпчиків дорівнює кількості розрядів у дробі. Наприклад, якщо в розряді десятків цифра «3», то учень має знайти стовпчик, що має таку ж назву (і відображає цей розряд) та підняти його на висоту трійки по вертикальній осі. У такий спосіб треба опрацювати кожен розряд, відобразивши дріб повністю в графічній формі.
Це надасть можливість порівняти структурні частини дробу та проаналізувати його з погляду співвідношення різних розрядів.