В одному з попередніх завдань дитина вже стикалася з послідовністю різних дій, де результат додавання ставав, скажімо, множником, а добуток після цього множення ставав діленим. Ця вправа дещо схожа на ту, але є одна суттєва відмінність: у процесі виконання цього завдання дитина має самостійно сформулювати ланцюжок обчислень, маючи перед собою лише звичайний приклад. У ньому вже подається остаточний результат, а от одного з чисел бракує.
У цьому прикладі є кілька різних дій, і дитина має, пам’ятаючи, що в множення та ділення є перевага в плані порядку виконання перед додаванням та відніманням, самостійно подумки сформулювати ланцюжок потрібних дій, які треба виконати, щоб дізнатися значення того елемента, якого там бракує. Наприклад, учень має сприймати частину прикладу як невідомий множник або ділене чи дільник. Скажімо, у прикладі «45+?-12=100» перші два елементи можна уявити як невідомий «х», а для того, щоб знайти його значення, потрібно від сотні відняти «12». Виходить, що «45+?=88», а це значить, що невідомий компонент дорівнює числу «43».
Для успішного виконання завдання потрібно не лише зрозуміти, який порядок дій має бути, а й те, яке правило потрібно застосувати на тому чи іншому етапі.