Є своєрідні правила виконання математичних дій із числами, що підносять до степенів. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься виконувати множення двох таких чисел, що мають різні показники, але однакові основи. Правило досить просте, але специфічне. Необхідно залишити основу без змін, а показники просто додати між собою.
Перед учнем – приклад такого множення, де показники виражені в числах, а от основа завжди має форму літери, щоб підкреслити: увагу треба звернути лише на показник. Варіанти правильної відповіді містяться під виразом. Серед варіантів буде один, що плутає дитину (бо там показник є добутком, а не сумою), та один правильний.
Важливо не переплутати: при множенні двох однакових чисел, піднесених до різних степенів, їхні показники лише додаються, а не перемножуються. Це логічно, адже показник степеня демонструє, скільки разів число треба помножити саме на себе. Тож якщо це число треба помножити на себе ще, скажімо, лише один раз, то показник просто збільшується на одиницю.