Звичайний правильний дріб вважається більшим, якщо його умовна відстань до одиниці менша, ніж у іншого. Наприклад, дріб із чисельником «3» та знаменником «4» є більшим, ніж той, у якого одиниця в чисельнику та двійка в знаменнику.
З неправильними дробами все цікавіше. Якщо розділити чисельник на знаменник, частка означатиме цілий компонент, остача – чисельник цього мішаного числа, а знаменник залишається без змін. Перед дитиною міститься кілька дробів з одного боку та декілька цілих чисел — з іншого відносно персонажа, що перебуває в центрі композиції. Завдання, що ставиться перед дитиною, полягає в тому, щоб перемістити цілі числа до дробових в один рядок.
Школяр виконує подумки ділення та визначає цілу частину частки, що й дозволяє навчитися краще оцінювати, яке ціле число найближче до дробу.