Дріб — це частина цілого, якщо прийняти ціле за умовну одиницю. Тоді знаменник — це кількість рівних між собою частин, на яке це ціле було розділене, а чисельник є числом цих частинок, які умовно «взяли».
У такому випадку чисельник має бути меншим, ніж знаменник. Порушення цього правила робить дріб неправильним, тобто таким, що означає число, більше, ніж одиницю. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься знаходити такі дроби. Перед дитиною міститься зображення робочої зони з кількома різними звичайними дробами, усі з яких є неправильними. Для того, щоб заплутати дитину, подаються досить великі числа як у чисельниках, так і в займенниках, тож помітити закономірність та спільність цих дробів не так уже й легко з першого погляду. Під робочою зоною, де є ще одне порожнє місце, школяр бачить набір дробових чисел, де лише один підходить під цей критерій.
У завданні не говориться, що потрібно вибрати неправильний дріб. Дитина має сама це зрозуміти, після чого знайти дріб із чисельником, який є більшим, ніж знаменник, та перенести його в робочу зону.