Ця вправа продовжує низку завдань, присвячених багатоелементним прикладам, що містять великий набір різних математичних дій без необхідності самостійного пошуку результатів таких виразів.
Перед учнем міститься вираз, де є додавання й віднімання, множення й ділення. Під прикладом — пара персонажів, і кожен вважає, що остаточний результат належить до тої чи іншої групи чисел. Наприклад, один герой вважає, що результат буде від’ємним, а інший — що додатним. Дитині не потрібно обчислювати результат усіх дій у прикладі. Натомість він має зрозуміти, який порядок їхнього виконання є правильним, щоб оцінити, хто з героїв має рацію. Наприклад, якщо, зорієнтувавшись у діях і числах, учень розуміє, що необхідно буде помножити великі від’ємне та додатне числа, то знаходити добуток не потрібно, адже й так зрозуміло, що він буде обов’язково теж від’ємним.
У процесі виконання цього завдання дитині пропонується навчитися лише оцінювати цей результат за тим чи іншим критерієм, що формується на кожному етапі разом із наданим прикладом.