Коли дитина виконувала множення двох чисел, піднесених до різних степенів, але з однаковими основами, то учень просто залишав основу без змін, а показники степенів додавав. А якщо виконував ділення з такими математичними одиницями, то виконував віднімання. Учень не міг не поставити питання, в яких випадках потрібно множити показники степенів. Відповідь на нього дасть це завдання.
Школяр бачить перед собою вираз, що зображує число, піднесене до степеня. Воно за допомогою круглих дужок теж підноситься в степінь, а після знаку рівності дитина бачить таку саму основу, але вже інший показник. Дитина має здогадатися, що ці показники перемножуються між собою. Відповідно, для того, щоб знайти невідомий показник, потрібно до нього ставитися як до невідомого множника, тобто розділити показник результату на один із відомих показників. Наприклад, якщо число «а», піднесене до другого степеня, піднести до шостого степеня, то в результаті буде число «а», піднесене вже до дванадцятого степеня.
Це завдання дасть учню можливість опанувати піднесення степеня до іншого степеня.