До того, як дати дитині знаходити остаточний і конкретний результат багатоелементного прикладу, необхідно, щоб вона звикла до таких виразів і до роботи з кількома різними числами й діями в рамках одного завдання. А тому учень і працює з виразами, де або вже є готовий варіант відповіді, як у попередній вправі, або ж де потрібно замість точного обчислення лише порівнювати результати двох прикладів — як у цьому завданні.
Перед школярем міститься зображення двох прикладів, що містять різні математичні дії та багатоцифрові числа. Між ними може бути знак «більше», «менше» або «дорівнює». Школяр має не виконати обчислення, що досить складно на цьому рівні, а лише оцінити результати виконання цих дій. Складність завдання в тому, щоб тримати в пам’яті вірогідний результат першого виразу під час опрацювання другого. Коли школяр підтверджує або заперечує правильність наявного знаку між виразами, то проходить на новий етап.
Поступово його вміння орієнтуватися в числах завдяки цій вправі покращиться.