Різні знаки можуть досить сильно впливати на результат піднесення числа до степеня.
Для того, щоб показати це, дитині й подається завдання, у процесі виконання якого перед учнем буде пара майже тотожних виразів. У кожному з них є по два числа, які піднесені до певного степеня. Цифрові компоненти в цих виразах однакові для кожної з пар, але вони відрізняються знаками, що там використовуються. По-перше, використовується знак «мінус», який може стояти перед основою або перед показником степеня, по-друге, використовуються також круглі дужки. Якщо зі знаком «-» ще все зрозуміло, то роль круглих дужок особлива. Вони відокремлюють або поєднують елементи виразу. Наприклад, якщо від’ємна основа є в круглих дужках, то це означає, що під час піднесення до степеня потрібно перемножувати це число разом зі знаком. Якщо показник степеня є непарним числом, то результат буде від’ємним, а якщо парним — додатним. А якщо знак «мінус» винесено за межі круглих дужок, то результат неодмінно буде від’ємним, адже вже після множення цей знак ніби приєднується до добутку.
Завдання дитини — порівняти вирази в цих парах, враховуючи всі деталі, що розвиває концентрацію та покращує знання теми.