Кожне число, що передається на письмі за допомогою цифри, означає конкретну кількість умовних предметів. А от характер числа й те, які прикмети в нього є, можна передати за допомогою спеціальних символів, що в рамках розмови про числові послідовності мають певне значення. Ці умовні символи не мають конкретики цифр і не означають кількість. Натомість вони об’єднують усі числа, що підходять під визначений ними критерій.
Перед дитиною міститься зображення числової послідовності, що складається з ряду умовних символів. Під нею — ряд чисел, який має підходити під опис. Ці послідовності мають бути рівними, але числова послідовність подається неповною. Дитина бачить ряд символів і згідно з ним доповнює низку чисел нижче, користуючись поданими під робочою зоною варіантами чисел.
У процесі виконання цього завдання дитина навчиться не просто співвідносити конкретні числові послідовності, що містять необхідні числа, а й самостійно їх формувати.