Таблиці зручні, інформація там структурована, і працювати з нею досить легко, особливо якщо є кілька підрозділів.
У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься трактувати дані з таблиці, які після аналізу ще потрібно додатково опрацювати. Перед учнем міститься зображення такої таблиці. Над таблицею, де фігурують різні числа, вказуються й умови використання її даних. Школяру пропонується виконати ряд математичних дій із цими числами. Наприклад, кожен стовпчик відповідає за певний день, скажімо, у плані продажів тих чи інших товарів, але даних про вихідні немає, хоча відомо, що в суботу та неділю продали вдвічі менше, ніж протягом робочих днів того тижня. Тоді учень, щоб зрозуміти, скільки товару продали за весь тиждень, має спочатку додати показники по всіх днях, потім розділити це число на 2, щоб зрозуміти, скільки продали за вихідні, а потім перше число-суму додати до другого числа-частки, щоб зробити підсумок по всьому тижню.
Виконання цього завдання дасть учню можливість навчитися краще опрацьовувати табличні дані, уже не лише читаючи їх, а й виконуючи з ними певні дії.