Попередня вправа була присвячена скороченню, а ця — знаходженню спільного знаменника. Без цього вміння не вдасться ефективно додавати та віднімати звичайні дроби, які мають різні знаменники.
Спільний знаменник знаходиться шляхом перемноження дробів на певне число. Наприклад, якщо знаменник одного дроба дорівнює числу «2», а знаменник іншого — числу «7», то для того, аби їх можна було додати або відняти, необхідно привести їх до знаменника «21», помноживши перший дріб на сімку, а другий — на трійку. Важливий нюанс такої роботи полягає в тому, що множити потрібно як чисельник, так і знаменник. Перед учнем міститься зображення двох дробів. Обидва були приведені до певного знаменника, і дитині потрібно розібратися з тим, як це сталося. Учень обчислює, на яке число потрібно помножити початковий знаменник, щоби вийшов той, що зазначений у кінці виразу. На це число треба помножити й чисельник, заповнюючи всі порожні клітинки.
Для ефективної роботи з дробами необхідно мати кілька важливих навичок, які використовуються в різних завданнях.