У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься доповнювати дані графіку, роблячи його відповідним до тої інформації, яка подається до нього. На екрані перед учнем міститься каркас графіку – нового для кожного етапу вправи. Під горизонтальною рискою розміщено зображення всіх видів обʼєктів, кількість груп у для кожного і треба перенести на графік. Поряд з графіком є таблиця. Там зображено ці предмети, а поряд з малюнками – числа, які означають цю кількість. Учень знаходить ці ж числа на вертикальній прямій для визначення кількості у графіку та ставить точку на цій висоті – як раз над зображенням відповідного обʼєкта. В результаті графік повинен мати наступну форму: на робочому полі знаходиться кілька точок. Кожна означає кількість предметів у відповідній групі. Те, про які саме обʼєкти йде мова, визначається тим, що за малюнок знаходиться прямо під точкою, а кількість цих предметів – що за цифра у цьому ряду. Коли дитина заповнює графік, то проходить на наступний етап. Там числова градація буде вже нова, тож кількість обʼєктів теж зміниться, попри те, що розмір графіку завжди один і той самий. Це завдання остаточно закріплює вміння дитини працювати з графіками та доповнювати їх. Важливо, що, виконуючи це завдання, учень, фактично, сам будує інформаційний ряд графіка та може порівняти кількість обʼєктів не за допомогою чисел, а за допомогою розміщення точок на ньому, що і є, по суті, метою утворення даної структури.