Всі попередні вправи, які були присвячені темі графіків, були ніби підготовкою до цього завдання. Адже у ході його виконання дитина має самостійно побудувати графік, маючи лише базову, необхідну для цього, інформацію. На екрані перед учнем міститься каркас графіка: дві перпендикулярні осі, що сходяться нулями у лівому нижньому куті робочої зони. Вертикально вісь займається цифрами, починаючи від нуля і вище. Горизонтальна вісь зайнята зображенням предметів, кількість яких підраховується. Поряд з каркасом графіка міститься зображення таблиці з усіма числовими даними. Там кількість кожної групи обʼєктів подана у числовому форматі: ображення предмету, далі знак рівності, і після нього – відповідне число. Учень перекладає ці дані у формат графіка так, як вміє за попередніми завданнями. Наприклад, якщо вказано у таблиці, що помідорів «50», то учень шукає картинку помідора на горизонтальній осі, після чого від неї піднімається на рівень «50» на осі вертикальній, і там ставить точку. Коли учень зробить це з усіма предметами на графіку, то повністю його побудує і перейде на наступний етап завдання. Там треба буде виконати аналогічні дії з іншим каркасом: новими числами, іншими обʼєктами тощо. Ця вправа не лише узагальнює всі знання ,присвячені темі графіків, а й переводить їх у практичну площину, адже відтепер дитина зможе за допомогою графіків порівнювати кількість предметів у різних групах, а це вже – вміння, яке може знадобитись не лише за партою, а й у побуті.