Виконання дій з часом схоже на те, як дитина робила це при виконанні математичних дій з іншим одиницями виміру, але є кілька відмінностей. Перша – це практична площина використання цього вміння. Дії з часом виконуються для того, щоб визначити, коли саме або через скільки часу відбудеться та чи інша подія тощо. Друга відмінність полягає у самому методі обчислення. Наприклад, якщо у метрі сто сантиметрів, то підрахунок з цими одиницями виміру перетворюється на звичайну математичну операцію з багатоцифровими числами, а от час вимірюється не так. У годині «60» хвилин. Стільки ж секунд у хвилині, а у добі вже двадцять чотири години. Відтак обчислення часу не вдасться повʼязати зі звичайними прикладами. На екрані перед учнем міститься завдання, де одиниці часу грають роль елементів прикладу – нового для кожного наступного етапу завдання. Але дитина, обчислюючи результат, має памʼятати, що віднімаючи від двох хвилин тридцять секунд, вона не виконує дію на кшталт «200 - 30», а віднімає від «120» , оскільки в двох хвилинах саме стільки секунд і є. Коли дитина записує у порожні клітинки числа, які є результатом обчислень, розподіляючи секунди та хвилини правильно, то проходить на наступний етап завдання, де буде новий приклад з іншою дією. Так, скажімо, додаючи до «40» секунд ще «30», дитина отримає не «70» секунд, а одну хвилину та десять секунд. Завдяки цій вправі учень отримає і досвід, і потрібні навички, щоб виконувати всі потрібні обчислення в майбутньому досить швидко та ефективно.