Ділення – це математичний процес, який означає зменшення початкової кількості обʼєктів підрахунку через розділення на кілька однакових частин. У житті досить часто трапляються обставини, коли необхідно розділити щось або дізнатись результат ділення. Ух оді виконання цього завдання дитина ознайомиться з такими випадками і водночас тренуватиметься виконувати ділення з прикладами, де дільником може бути число від одиниці і до десяти. На екрані перед дитиною на кожнмуо етапі вправи міститься текст нової задачки. У тексті описано ситуацію, для вирішення якої необхідно виконати ділення. При цьому в питанні нема мови саме про виконання цієї математичної дії. Натомість дитина має сама зрозуміти, що саме треба зробити та чому. Наприклад, відомо, що дитина написала три листи улюбленому персонажу. Листи однакові за обʼємом, а спільний їх розмір – 36 сторінок, і треба дізнатись, скільки сторінок було в кожному листі. Для цього загальний обсяг треба розділити на кількість листів, і в результаті вийде число 12. Отже дитина розвʼязує задачі і подумки перекладає текстову інформацію у формат математичного прикладу. Знайшовши відповідь, дитина має сама ввести число-результат у порожню клітинку під текстом. Жодних варіантів – учень має сам виконати всі обчислення. Ця самостійність є ознакою того, що знання дитини та практичне вміння ділити перейшли на дещо інший, більш високий рівень.