Дитина вже має певний досвід у роботі з величиною, які є частиною цілого, але найбільш важливою темо такого ґатунку є робота з дробами. Ця вправа відкриває низку завдань, що присвячені саме дробам. У ході її виконання дитина покращить саме своє розуміння цього явища. На екрані перед учнем міститься числова пряма, яка, здавалося б, має досить малий відрізок: всього лише від нуля до одиниці. Проте саме у цьому просторі і знаходиться більша частина дробів. Звичайний дріб має дві частини: знаменник, що знаходиться під короткою горизонтальною рискою; та чисельник, який знаходиться над знаменником. Кожна цифра має своє значення. Знаменник – це число частин, на які було поділено одиницю, тоді як чисельник – це те, скільки цих частин беруть для опрацювання. Під зображенням числової прямої дробів є кілька. Всі вони мають однаковий знаменник за числом ділень на прямій. А от за чисельниками треба ці дроби розмістити на прямій. Для цього треба просто порахувати ділення згідно з цією цифрою. Коли учень розташовує дроби на своїх місцях, то проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії. Там відрізок між нулем та одиницею буде розділено на іншу кількість частин – відтак і знаменник буде іншим. Проте механіка виконання вправи залишається такою ж самою: треба розмістити нові дроби на прямій згідно з чисельниками. Це завдання досить просте, і мета його полягає у тому, щоб дати дитині можливість краще уявити порядок дробів для більш ефективного опрацювання цієї теми в майбутньому.