Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Графіки використовуються для двох головних цілей. Перша полягає у тому, щоб відображати інформацію, яка стосується кількості різних обʼєктів. В залежності від типу графіка ця інформація може приймати досить різні форми. Друга ціль – порівняння кількості. Звичайні цифри теж надають таку можливість, але вони залишаються надто абстрактними символами, тож, хоча учень і розуміє, що «78» більше, ніж «30», важко зрозуміти, наскільки. А от у графіках інформація має досить цікаве візуальне оформлення, яке повторює числове, що дозволяє зрозуміти, у скільки разів зменшилось число обʼєктів через певний проміжок часу або порівняти між собою дві групи різних обʼєктів за кількістю предметів у кожній. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься сприймати графічне зображення даних. На екрані перед учнем міститься стовпчастий графік – новий для кожного наступного етапу вправи. Поряд з ним – таблиця, де кількість предметів вказана у цифрах, а самі групи обʼєктів виражаються символічним зображенням одного з них. Наприклад, малюнок яблучка, а поряд з ним – число «34», що означає саме таку кількість яблук у групі. Графік є майже повним: у ньому бракує, власне, підписів до стовпчиків. Висота кожного з них передає кількість обʼєктів, адже стовпчик, який означає кількість «50» зупиниться саме на висоті цього числа у вертикальній прямій збоку. Тож дитина має до кожного зі стовпчиків перенести відповідний малюнок обʼєкта, правильно зрозумівши, яке число що означає. Коли учень таким чином доповнить графік, то пройде на наступний етап, до нового подібного завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.2
Графічне зображення данних
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися