Графіки використовуються для двох головних цілей. Перша полягає у тому, щоб відображати інформацію, яка стосується кількості різних обʼєктів. В залежності від типу графіка ця інформація може приймати досить різні форми. Друга ціль – порівняння кількості. Звичайні цифри теж надають таку можливість, але вони залишаються надто абстрактними символами, тож, хоча учень і розуміє, що «78» більше, ніж «30», важко зрозуміти, наскільки. А от у графіках інформація має досить цікаве візуальне оформлення, яке повторює числове, що дозволяє зрозуміти, у скільки разів зменшилось число обʼєктів через певний проміжок часу або порівняти між собою дві групи різних обʼєктів за кількістю предметів у кожній. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься сприймати графічне зображення даних. На екрані перед учнем міститься стовпчастий графік – новий для кожного наступного етапу вправи. Поряд з ним – таблиця, де кількість предметів вказана у цифрах, а самі групи обʼєктів виражаються символічним зображенням одного з них. Наприклад, малюнок яблучка, а поряд з ним – число «34», що означає саме таку кількість яблук у групі. Графік є майже повним: у ньому бракує, власне, підписів до стовпчиків. Висота кожного з них передає кількість обʼєктів, адже стовпчик, який означає кількість «50» зупиниться саме на висоті цього числа у вертикальній прямій збоку. Тож дитина має до кожного зі стовпчиків перенести відповідний малюнок обʼєкта, правильно зрозумівши, яке число що означає. Коли учень таким чином доповнить графік, то пройде на наступний етап, до нового подібного завдання.