Кругові діаграми відрізняються від стовпчастих лише форматом подачі інформації – суть у них така сама: окрім числового компоненту інформаційного потому є також і візуальний. Але є важлива особливість кругових діаграм: оскільки кожна група обʼєктів є сегментом, який належить колу, відповідно і використовуються вони лише тоді, коли йде мова про щось одне, цілісне, але розділене на кілька видів. Проте у ході виконання цього завдання дитина просто тренуватиметься сприймати інформацію, закладену в таких діаграмах. На екрані перед учнем на кожному етапі буде нова така кругова діаграма, де кожен сегмент означає кількість предметів певного виду. Сегменти не підписано назвами відповідних обʼєктів, але на кожному є число, яке означає цю саму кількість. Під діаграмою розташована роз шифровка кольорів сегментів – поряд з кожним є назва обʼєкту, про кількість яких і йтиметься. Наприклад, на рівні діаграма, де всі сегменти різного відтінку зеленого кольору. Під нею є кілька назв овочів і зазначено, що, скажімо, темно-зелений сегмент відображає кількість огірків, а світло-зелений – помідорів. Під діаграмою міститься порожня клітинка, куди треба вписати число того чи іншого виду обʼєктів. Для цього дитина знаходить відповідний колір сегмента, який належить цим обʼєктам, після чого вписує число, яке на цьому сегменті є, у порожню клітинку. Далі починається наступний етап з новою круговою діаграмою. Це завдання досить просте і є звичайним тренуванням для вміння розуміти інформацію, яка в діаграмах подається, але учень, виконуючи це завдання, помічає також, що чим більше число, тим більший і сегмент, на якому воно нанесено.