Одиниці вимірювання активно використовуються у повсякденному житті у найрізноманітніших ситуаціях. Вони є поширеними для всього світу, адже незалежно від того, де знаходиться людина, в Австралії чи у Гренландії, їй, можливо, доведеться вирахувати відстань між двома обʼєктами або вагу предмета. Проте в залежності від того, про яку саме країну йде мова, одиниці вимірювання, можуть бути різними. Йде мова саме про окремі системи, які історично майже не повʼязані між собою. Так, у США для вимірювання відстані між містами використовується одиниця довжини «миля», у східній Європі – «кілометр», а у Великобританії – «ліга». При цьому всі ці одиниці не мають спільної ієрархії і представляють кожна свою окрему систему, яка лише іноді, в наслідок культурних звʼязків між цими країнами, може перетинатися або взаємодоповнюватись. У ході виконання цього завдання дитина не лише дізнається про те, які саме одиниці вимірювання використовуються у різних куточках світу, а й те, як вони взаємодіють. Справа в тому, що для зручності вся взаємодія одиниць вимірювання в межах однієї системи досить проста. Наприклад, у метрі сто сантиметрів, а у кілометрі – тисяча метрів. Запамʼятати це досить просто. А от у дюймі приблизно «1,2» сантиметрі, тоді як у одній лізі чотири кілометри та ще «180» метрів. На екрані перед учнем міститься завдання, де вказано, як взаємодіють ці одиниці, скільки у милі метрів тощо. У задачці ставиться питання про те, скільки у кількох одиницях однієї системи одиниць іншої. Дитині залишається лише перемножити (або поділити – в залежності від етапу вправи) числа, щоб дізнатись відповідь та пройти на наступний етап після того, як результат дії учень впише у порожню клітинку під завданням.