Вимір часу відрізняється від інших одиниць виміру фізичних величин просто тому, що людина сприймає час зовсім не так, як ті чи інші характеристики обʼєкта. Сприйняття часу субʼєктивне, тому й складніше, а відтак доцільно для цієї теми виділити цілий підрозділ, і дана вправа його відкриватиме. У ході її виконання дитина тренуватиметься перетворювати одиниці часу. Всі вони мають досить сильний взаємозʼязок у математичних пропорціях. Наприклад, у хвилині шістдесят секунд, а у годині – шістдесят хвилин. У добі в свою чергу двадцять чотири години, а у тижні – сім діб. Цим виміри часу відрізняються від інших – замість використання круглих чисел з єдиною значущою одиницею на початку, секунди та хвилини, місяці та тижні вимірюються у інших пропорціях, що повʼязано зі звʼязком з природними засобами виміру часу: доба – це, фактично, відрізок часу від опівнічної години до наступної дванадцятої години ночі. Тому дуже важливо, щоб учень запамʼятав, як саме ці одиниці часу перетворюються одна в одну. На екрані перед дитиною зображено математичну рівність, де з одного боку від знаку рівності є певна кількість часу, а з іншого – порожня клітинка, підписана іншою назвою одиниць. Наприклад, «5 годин» з одного боку та порожня клітинка, до якої приєднується «хвилин» з іншого. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб перевести години у хвилини. Для цього треба кількість годин помножити на «60». Під рівністю є кілька варіантів відповіді. Дитина має вибрати правильний, після чого переходить на наступний етап завдання.