Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Одиниці вимірювання інколи буває досить складно повʼязати між собою, наприклад, вагу та обʼєм – це дві різні фізичні характеристики і те, скільки буде важити літр бензину, відрізняється від того, скільки важитиме літр води просто тому, що ці дві рідини різні за деякими характеристиками. Проте, якщо різні одиниці вимірювання використовуються для виміру однієї й тієї ж характеристики, значить вся різниця між ними – у масштабах. Наприклад, довгі предмети можна вимірювати у мерах, відстані – у кілометрах, а довжину малих обʼєктів легше за все визначати у міліметрах. Сі ці три названі одиниці взаємодіють досить легко: у одному сантиметрі є десять міліметрів, а в одному метрі – сто сантиметрів, а значить – тисяча міліметрів. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься переводити одні одиниці вимірювання у інші за умови, що вони взаємоповʼязані за характеристикою, для виміру якої вони використовуються. На екрані перед учнем міститься рівність, з одного боку якої є певне значення у тій чи іншій одиниці вимірювання. Після знаку рівності знаходиться порожній простір та назва іншої одиниці виміру, що повʼязані з першою. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб виконати потрібні обчислення, необхідні для перетворення значення однієї одиниці в іншу. Наприклад, якщо на екрані вказано «2 кілометри», а після цього виразу і знаку рівності порожній простір та підпис «метри», то дитина має згадати, що в одному кілометрі тисяча метрів, відтак у двох – дві тисячі. Під цим виразом є кілька варіантів відповіді, які є досить суттєвою підказкою, адже серед них є один правильний. Дитина вибирає його, після чого це число зʼвляєтсья на порожньому місці, завершуючи вираз.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ї.2
Перетворюємо одиниці вимірювання
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися