Одиниці вимірювання інколи буває досить складно повʼязати між собою, наприклад, вагу та обʼєм – це дві різні фізичні характеристики і те, скільки буде важити літр бензину, відрізняється від того, скільки важитиме літр води просто тому, що ці дві рідини різні за деякими характеристиками. Проте, якщо різні одиниці вимірювання використовуються для виміру однієї й тієї ж характеристики, значить вся різниця між ними – у масштабах. Наприклад, довгі предмети можна вимірювати у мерах, відстані – у кілометрах, а довжину малих обʼєктів легше за все визначати у міліметрах. Сі ці три названі одиниці взаємодіють досить легко: у одному сантиметрі є десять міліметрів, а в одному метрі – сто сантиметрів, а значить – тисяча міліметрів. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься переводити одні одиниці вимірювання у інші за умови, що вони взаємоповʼязані за характеристикою, для виміру якої вони використовуються. На екрані перед учнем міститься рівність, з одного боку якої є певне значення у тій чи іншій одиниці вимірювання. Після знаку рівності знаходиться порожній простір та назва іншої одиниці виміру, що повʼязані з першою. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб виконати потрібні обчислення, необхідні для перетворення значення однієї одиниці в іншу. Наприклад, якщо на екрані вказано «2 кілометри», а після цього виразу і знаку рівності порожній простір та підпис «метри», то дитина має згадати, що в одному кілометрі тисяча метрів, відтак у двох – дві тисячі. Під цим виразом є кілька варіантів відповіді, які є досить суттєвою підказкою, адже серед них є один правильний. Дитина вибирає його, після чого це число зʼвляєтсья на порожньому місці, завершуючи вираз.