Графіки цікаві як ще один спосіб вивчення математики та тренування розуміння дитиною чисел як абстрактних одиниць, які використовуються для конкретних вимірів кількості певних обʼєктів. Але поза математичною наукою графіки мають і суто практичне використання – з їхньою допомогою дійсно зручно порівнювати різні дані, що присвячені тій чи іншій темі. Цьому й присвячено дану вправу, завдяки якій дитина зрозуміє, як на практиці використовують графіки дорослі, наприклад, на роботі. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання міститься зображення нового графіка. Він ілюструє зміну кількості у проекції часу. Наприклад, скільки кожного дня продавали тістечок. Точки на графіку обʼєднані лініями, тож учень досить легко визначить, який з днів для продавців був більш успішним, а який – менш. Завдання, яке має виконати дитина, вказано зверху, над графіком. Учень уважно читає, що саме йому треба знайти. На завдання треба звернути особливу увагу, адже завдання на кожному етапі інше, і на новому рівні, можливо, доведеться шукати день, коли тістечок продали найменше, а вже на наступному йтиметься не про солодощі, а про щось інше. Дитина зчитує інформацію, яка є у графіку та з-поміж кількох варіантів, які представлені під ним, вибирає той, який є правильною відповіддю на питання. Зробивши це, дитина проходить до наступного етапу. Завдяки цьому завданню учень остаточно опанує стовпчасті графіки та навчиться диференціювати інформацію, яка подається у них, шукаючи щось окреме, те, що треба знайти.