Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Один і той самий результат можуть мати різні математичні приклади. Це стосується як додавання, так і віднімання. Важливо, щоб зменшуване і різниця обидва відрізнялись у парах виразів для того, щоб мати однакову різницю. Наприклад, як у випадку віднімання трійки від девʼятки, так і у випадку віднімання двійки від вісімки в результаті буде число «6». А от якби від вісімки відняли трійку, вже б було число «5» у якості різниці. Тож дуже важливо зберігати пропорцію: зменшуване і відʼємник першого прикладу мають бути однаково більшими або меншими від зменшуваного та відʼємника другого, аби різниця у них була однакова. У ході виконання цього завдання дитина шукатиме пари прикладів з дією віднімання та однаковими різницями, щоправда працюватиме учень вже зі значно більшими числами. На кожному етапі завдання дитина бачитиме перед собою на екрані цілий набір виразів, і кожен буде містити дію віднімання з сотнями та тисячами. Числа завжди, як мінімум, трицифрові. В центрі екрана стоїть персонаж, який тримає аркуш з числом. Воно і є різницею, спільною для кількох з цих прикладів. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб знайти, для яких саме прикладів це число є результатом. Для цього спершу учень має приблизно окреслити можливі варіанти. Для цього учень має оцінити зменшувані та відʼємники. Зрозумівши, які приклади можуть дійсно мати дану різницю, треба виконати з ними дію віднімання, щоб переконатись у цьому. Після цього учень виділяє ці вирази і переходить на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні дії з іншими виразами подібного ґатунку. Якщо ж дитина ще не навчилась приблизно оцінювати різницю, то доведеться виконувати віднімання для всіх прикладів по черзі.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
В.6
Рівні за значенням вирази
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися