Піктограма – це символ, який використовується у конкретному випадку зі значенням, що є для нього нетиповим. У ході виконання цього завдання дитина вчитиметься працювати з піктограмами, які позначають числа. Взагалі цифри – це теж символи, тож ця тема є цілком знайомою для будь-якого школяра, але піктограми відрізняються від них досить істотно: предмети, які використовуються в якості піктограм, здебільшого мають своє, незалежне і не повʼязане з даним випадком значення, яке не треба враховувати. Наприклад, в умовах до таблиці сказано, що кожна пара кросівок умовно позначає десяток дітей. Відтак учень і має відповідно сприймати цей символ – не як зображення взуття, а як спосіб заміни цифр. На кожному етапі перед учнем міститься зображення таблиці, де числова інформація подається саме за допомогою піктограм. Учень читає таблицю, аналізує її та питання, яке сформульовано над нею. Далі дитина вивчає розшифрування піктограми. Після цього залишається тільки відповісти на питання цього рівня, виділивши у таблиці ту категорію, яку потрібно. Для наведеного вище прикладу, якщо питання було у тому, який спортивний гурток відвідує найбільша кількість дітей, то учень має виділити той, до якого відноситься найбільше пар кросівок, адже це означає, що у цей гурток ходить кілька десятків школярів. На кожному етапі питання може змінюватись, а також обовʼязково іншою буде й піктограма. Важливо, що учень, рухаючись між етапами вправи, рахуватиме кількість символів-піктограм, щоб ввести у порожню клітинку для відповіді відповідне число, а це тренує вміння орієнтуватись у числах.