Якщо виконуючи попередні завдання, дитина мала навчитись правильно сприймати інформацію, яка закладена у графіках, то цього разу учень робить вже дещо інше – необхідно відтворити графік згідно з даними, які є у таблиці біля нього. На кожному етапі перед учнем на екрані міститься зображення нового стовпчастого графіка, який є повністю заповненим: збоку є вісь із числами, яка означає кількість обʼєктів, а під графіком розташовані картинки, на яких зображено предмети, кількість яких для кожної відповідної групи і треба зазначити. У таблиці ж ця інформація конкретизується, наприклад, там може бути сказано, що ананасів «50», а яблук «85». Над кожним малюнком предмета знаходиться свій стовпчик. Він йде від початку і до кінця графіка вертикально і є напівпрозорим. Коли учень наводить курсор чи палець (в залежності від того, яким пристроєм користується дитина під час виконання цього завдання) на стовпчик, то на певній висоті він насичується кольором. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб відтворити дані таблиці на графіку саме за допомогою цього. Наприклад, якщо у таблиці вказано, що огірків «34», то відповідний стовпчик треба наповнити кольором саме до цієї висоти, натиснувши на ній у стовпчику. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап, де графік буде уже іншим, як і числові значення, вказані у таблиці.