Вміння читати інформацію за графіками необхідно закріпити, і ніщо не допоможе зробити цей процес більш ефективним, ніж порівняння. Саме цей формат і матиме дане завдання. На екрані перед учнем міститься зображення двох графіків. Вони тотожні за розміщенням чисел з лівого боку, а також вони однакові ще з тим, які саме обʼєкти за кількістю описуються у них. Проте дані, які подаються у графіках, різні. Цікаво, що кількість однакового сорту предметів може відрізнятись не повністю. Наприклад, в обох графіках однакова кількість морозива, проте різна кількість льодяників. Проте точки, які належать до кожного сорту обʼєктів та розміщені на певній висоті, котра означає кількість цих предметів у кожній з груп, обʼєднуються відрізками. Завдяки цьому учень дійсно наглядно може зрозуміти різницю між цими графіками, адже завдяки обʼєднанню точок вони зовсім різні. У завданні, формулювання якого міститься над графіками, вказано, яку кількість має кожна з груп предметів. Дитина має порівняти розташування кожної з відповідних точок на графіку, після чого знайти правильний графік, дані в якому повністю співпадатимуть з тим, що вказано у завданні. Зробивши це та виділивши цей графік, учень пройде на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні завдання. Важливо, що різниця між числовими значеннями мінімальна: тільки у одній або двох групах кількість обʼєктів може відрізнятись. З точки зору чисел різниця невелика, але завдяки тому, що графіки настільки відрізняються, дитина розуміє, наскільки вони наглядно подають відповідну інформацію.