Послідовність - це ряд обʼєктів (якими можуть бути як числа, так й інші звичайні предмети), який має певну структуру, що базується на порядку елементів, які повторюються чином, характерним саме для цієї послідовності. Це означає, що, скажімо, якщо у ній є три групи обʼєктів, і вони чергуються: спочатку два червоних обʼєкти, потім пара зелених, потім пара жовтих, після чого знову червоні, що означає повний цикл – то послідовність можна продовжити при наявності цих предметів. Цим і займеться дитина у ході виконання даного завдання. На екрані перед учнем міститься типова предметна послідовність, елементами якої можуть бути різні обʼєкти, досить подібні за формою, але відмінні за кольором чи іншою характерною ознакою. Дитина має зрозуміти послідовність, те, як саме вона утворюється, що за елементи та в якій кількості до неї входять. Останні дві клітинки, де мали б знаходитись елементи послідовності, порожні. Варіанти того, як їх треба заповнити, містяться під предметним рядом. Цими варіантами є всі види предметів, що входять до послідовності. Учень має, розгадавши принцип її утворення, перемістити правильні предмети до останніх клітинок, закінчуючи послідовність та утворюючи завершений цикл. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап завдання. Важливо, що чергуватись предмети можуть по-різному. Наприклад, в одній послідовності кількість предметів у кожній групі рівне, тоді як в іншій три зелені писанки йдуть за двома білими, після яких ще пара синіх – і знову трійка зелених. Тож учню доведеться зважати на те, що кожен тип обʼєктів може бути представлений своїм чином.