Графік – не просто інший спосіб вираження тої чи іншої інформації, який стоїть поряд з класичним цифровим. Насправді графік – це саме можливість додатково проілюструвати ті чи інші форми взаємодії між числами та обʼєктами, про кількість яких йде мова. У ході виконання цього завдання дитина зможе за допомогою графіка зрозуміти, як саме змінюється число, за яким правилом. На екрані перед учнем міститься стовпчастий графік – новий для кожного наступного етапу вправи. Висота стовпчиків сягає певного числа на вертикалі з лівого боку. Це означає саме величину числа. Стовпчики, хоча й нові для кожного наступного етапу, завжди мають певну динаміку. Наприклад, перший є найвищим, а кожен наступний – менший, причому різниця між ними однакова. Наприклад, якщо перший стовпчик сягає числа «90», то другий – вже «70», а третій – «50». Завдяки тому, що число змінюється (зменшується або збільшується – в залежності від конкретного етапу вправи) за певним сталим правилом, учень може зрозуміти, яким правилом користувалися при утворенні даного графіка. Варіанти знаходяться під ним. Щоб вибрати правильний, дитина має просто зрозуміти, чи збільшується число, чи зменшується (тобто висота стовпчиків йде на спад чи навпаки – вгору з кожним наступним), а також – наскільки. Зробивши відповідні обчислення між двома сусідніми стовпчиками та вибравши правильний варіант, дитина пройде на наступний етап, до нового графіку з іншим правилом.