Здатність розуміти час, що показує годинник, є важливим вмінням, що є корисним і необхідним для регулярного застосування у повсякденному житті. На екрані дитина бачить аналоговий годинник, тобто той, час на якому показується трьома стрілками: хвилинною, годинною і секундною (у цій вправі вона за відсутністю необхідності вона не використовується). Вже ознайомлена з поняттям часу, годин та хвилин, дитина бачить перед собою кілька годинників, що показують різний час. Завдання учня полягає у тому, щоб вибрати серед них той, який показує стільки годин, скільки вказано у завданні. При цьому формулювання завдання має форму, подібну до електронних годинників, наприклад «5:00», або «3:00». Таким чином, за допомогою цього тренажера, учень вчиться впізнавати дані про час по положенню стрілок на годиннику. Водночас дитина вчиться співвідносити способи вираження часу на годинниках електронного та аналогового типів. Це є дуже корисною навичкою у побуті, а також розвиває увагу, памʼять та аналітичні навички.
Учень/учениця: знає назви днів тижня та їх послідовність; знає, що доба, тиждень, година – одиниці вимірювання часу; визначає час за годинником з точністю до годин, записує його результати; використовує у записах скорочене позначення одиниць вимірювання часу (год); використовує знання про вивчені величини при розв'язуванні практично - зорієнтованих задач.