Учень/учениця: називає ознаки об’єктів навколишнього світу: форма, розмір, колір тощо; розпізнає об’єкти навколишнього світу за розміром, формою, призначенням, кольором тощо.
Стандарти
Ознаки об’єктів навколишнього світу
Спільні та відмінні ознаки. Об’єднання об’єктів навколишнього світу у групу за спільною ознакою. Розбиття групи об’єктів навколишнього світу на підгрупи за спільною ознакою. Співставлення об’єктів навколишнього світу за розміром, довжиною, масою тощо.
-
Послідовність за кольором
-
Послідовність за розміром
-
Послідовність за формою
-
Наступна форма послідовності
-
Заверши послідовність
-
Зростання і спадання послідовностей
-
Заповнюємо останню частину послідовності
-
Виміри. Довше/коротше
-
Виміри. Вище/нижче
-
Виміри. Важче/легше
-
Місткість
-
Предмети на дотик. М'який/твердий
-
Порівняння розмірів/ваги
-
Напрямок. Вгору/вниз
-
Розташовуємо тварин від найменшого до найбільшого
-
Місткість: що поміститься в коробку?
-
Вимірюємо лінійкою предмет
-
Сортування за призначенням
-
Введення в симетрію
-
Симетрія геометричних фігур
-
Симетрія в житті
-
Геометрія навколо нас
-
Знаходимо об'ємну фігуру
-
Фігури у житті
-
Збираємо команду
-
Обираємо зайве: за кольором
-
Обираємо зайве: за призначенням
-
Обираємо зайве: створено людиною
-
Обираємо зайве: створено природою
-
Хто де живе?
-
Визначаємо матеріал
-
Хто знаходиться найближче?
Учень/учениця: визначає спільні та відмінні ознаки об’єктів навколишнього світу.
-
Рахуємо об'єкти певного виду до 5
-
Послідовність за кольором
-
Послідовність за розміром
-
Послідовність за формою
-
Наступна форма послідовності
-
Заверши послідовність
-
Зростання і спадання послідовностей
-
Заповнюємо останню частину послідовності
-
Виміри. Довше/коротше
-
Виміри. Вище/нижче
-
Виміри. Важче/легше
-
Місткість
-
Предмети на дотик. М'який/твердий
-
Порівняння розмірів/ваги
-
Місткість: що поміститься в коробку?
-
Однакові форми фігур
-
Різні форми фігур
-
Закриваємо вирізані форми
-
Однакові чи різні форми
-
Вибір за кольором
-
Сортування за кольором
-
Сортування за формою
-
Сортування за формою або кольором
-
Сортування за формою та кольором
-
Сортування за призначенням
-
Порівнюємо сторони і кути
-
Геометрія навколо нас
-
Знаходимо схожі предмети
-
Знаходимо зайве. На уважність
-
Обираємо геометричну фігуру
-
Збираємо команду
-
Обираємо зайве: за кольором
-
Обираємо зайве: за призначенням
-
Обираємо зайве: створено людиною
-
Обираємо зайве: створено природою
-
Хто де живе?
-
Визначаємо матеріал
Учень/учениця: об’єднує об’єкти навколишнього світу в групу за спільною ознакою.
-
Рахуємо об'єкти певного виду до 5
-
Більше-менше (порівняння з лічбою)
-
Відтворення графіків
-
Використання графіків при лічбі
-
Більш менш ймовірно
-
Переміщення однакових чи різних предметів
-
Закриваємо вирізані форми
-
Сортування за формою
-
Сортування за формою або кольором
-
Сортування за формою та кольором
-
Знаходження кількості необхідних фігур
-
Сортування за призначенням
-
Симетрія геометричних фігур
-
Знаходимо схожі предмети
-
Збираємо команду
-
Обираємо зайве: за кольором
-
Обираємо зайве: за призначенням
-
Обираємо зайве: створено людиною
-
Хто де живе?
Учень/учениця: розбиває групу об’єктів навколишнього світу на підгрупи за спільною ознакою.
-
Наступна форма послідовності
-
Заверши послідовність
-
Зростання і спадання послідовностей
-
Заповнюємо останню частину послідовності
-
Відтворення графіків
-
Використання графіків при лічбі
-
Більш менш ймовірно
-
Переміщення однакових чи різних предметів
-
Сортування за кольором
-
Сортування за формою або кольором
-
Сортування за формою та кольором
-
Симетрія в житті
-
Знаходимо об'ємну фігуру
-
Обираємо зайве: за кольором
-
Хто де живе?
Учень/учениця: зіставляє об’єкти навколишнього світу: за розміром (більший, ніж; менший, ніж; однакові за розміром); за довжиною (коротший ніж; довший за; однакові за довжиною); за масою (важчий, легший) та ін.; впорядковує об’єкти навколишнього світу за розміром, довжиною, висотою, товщиною, масою тощо.
-
Послідовність за розміром
-
Заверши послідовність
-
Зростання і спадання послідовностей
-
Заповнюємо останню частину послідовності
-
Використання графіків при лічбі
-
Виміри. Довше/коротше
-
Виміри. Вище/нижче
-
Виміри. Важче/легше
-
Місткість
-
Предмети на дотик. М'який/твердий
-
Порівняння розмірів/ваги
-
Міряємо за допомогою інших предметів
-
Розташовуємо тварин від найменшого до найбільшого
-
Місткість: що поміститься в коробку?
-
Закриваємо вирізані форми
Просторові відношення. Геометричні фігури
Розміщення об’єктів на площині та в просторі. Напрямки руху об’єктів. Просторові фігури.
Учень/учениця: розпізнає розміщення об’єктів у просторі (класній кімнаті, на подвір’ї тощо), на площині (на аркуші паперу, на стільниці парти, робочому столі тощо); розміщує об’єкти у просторі і на площині: вгорі, внизу, по центру; ліворуч, праворуч, між; під, над, на; попереду, позаду, поруч; встановлює відношення порядку розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче тощо).
-
Розміщуємо фігури на фоні до 5
-
Розміщуємо фігури на малюнку
-
Ліворуч, посередині або праворуч
-
Зверху, посередині або знизу
-
Розташування у сітці
-
Всередині або ззовні
-
Знаходимо об'єкт, який знаходиться поруч
-
Нижче або вище
-
Попереду/Позаду
-
Сидить/Лежить/Стоїть
-
Під/Над
-
Знаходимо скарб
-
Напрямок. Ліворуч/праворуч
-
Напрямок. Знаходження предмета
-
Додаємо фігуру
-
З'єднуємо предмети
-
Хто знаходиться найближче?
Учень/учениця: переміщує об’єкти в заданих напрямках: справа наліво, зліва направо, зверху вниз, знизу вгору; вживає у мовленні відповідні терміни.
-
Рахуємо вперед і назад до 10
-
Напрямок. Вгору/вниз
-
Напрямок. Ліворуч/праворуч
-
Напрямок. Знаходження предмета
-
З'єднуємо предмети
Учень/учениця: розрізняє геометричні фігури – куб, кулю, піраміду, конус, циліндр.
Числа. Дії з числами
Лічба. Натуральні числа 1–10. Цифра «0». Арифметичні дії додавання й віднімання чисел у межах 10. Табличне додавання й віднімання в межах 10. Відношення різницевого порівняння. Нумерація чисел у концентрі 100. Усна та письмова нумерація у межах 100. Додавання й віднімання чисел на основі нумерації у межах 100. Додавання й віднімання чисел у межах 100 без переходу через розряд. Знаходження невідомого компонента арифметичних дій.
Учень/учениця: знає назви чисел у межах 10; визначає кількість елементів у групі; співвідносить її з відповідним числом; впізнає цифри, якими позначаються відповідні числа; називає числа в прямому і зворотному порядку у межах 10; лічить за правилами лічби об’єкти навколишнього світу (розташовані послідовно, по колу, хаотично); відповідає на запитання: «Скільки елементів в групі?» і «Котрим за порядком є певний елемент групи у заданому напрямку лічби?» у процесі виконання практичних вправ; визначає порядкові відношення – розташування об’єктів, чисел відносно вказаного («стоїть перед», «стоїть після», «стоїть між»; «попереду», «позаду»); порівнює групи об’єктів за кількістю у них елементів способом утворення пар.
-
Вчимося рахувати до 5
-
Рахуємо об'єкти до 5
-
Рахуємо об'єкти в таблиці до 5
-
Рахуємо об'єкти певного виду до 5
-
Розміщуємо фігури на фоні до 5
-
Додаємо до 5 пончиків у клітинки
-
Впізнаємо число до 5
-
Збільшуємо кількість на 1
-
Збільшуємо число на 1 в межах 5
-
Зменшуємо кількість на 1 в межах 5
-
Зменшуємо число на 1 в межах 5
-
Вивчаємо склад числа в межах 5
-
Вчимося рахувати до 10
-
Рахуємо фігури до 10
-
Розміщуємо фігури на малюнку
-
Рахуємо фігури в таблиці до 10
-
Додаємо до 10 пончиків у клітинки
-
Впізнаємо число до 10
-
Збільшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Збільшуємо число на 1 в межах 10
-
Зменшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Зменшуємо число на 1 в межах 10
-
Збільшуємо і зменшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Збільшуємо і зменшуємо число на 1 в межах 10
-
Рахуємо вперед і назад до 10
-
Доповнюємо число до 10
-
Числова пряма в межах 10
-
Знаходимо "сусідів" числа в межах 10
-
Числові послідовності в межах 10
-
Назви чисел до 10
-
Склад чисел від 6 до 10
-
Знаходимо пропущене число в межах 10
-
Рахуємо фігури до 20
-
Рахуємо фігури в таблиці до 20
-
Додаємо до 20 пончиків у клітинки
-
Рахуємо вперед і назад до 20
-
Числова пряма в межах 20
-
"Сусіди" числа в межах 20
-
Рахуємо десятками і одиницями до 20
-
Рахуємо до 30
-
Рахуємо до 100
-
Вибери, де на 1 більше до 100
-
Встав пропущене число в таблицю 100
-
Числова пряма в межах 100
-
Підрахунок по 2
-
Підрахунок по 5
-
Чи достатня кількість?
-
Більше-менше (порівняння з лічбою)
-
Віршовані задачі на порівняння
-
Сортування чисел до 10
Учень/учениця: визначає кількість елементів у групі після: об’єднання груп об’єктів за спільною ознакою; вилучення із групи об’єктів частини елементів, що характеризуються певною ознакою.
-
Рахуємо об'єкти певного виду до 5
-
Зменшуємо кількість на 1 в межах 5
-
Зменшуємо число на 1 в межах 5
-
Зменшуємо число на 1 в межах 10
-
Доповнюємо число до 10
-
Склад чисел від 11 до 20
-
Відтворення графіків
-
Використання графіків при лічбі
-
Однакові форми фігур
-
Різні форми фігур
-
Однакові чи різні форми
-
Вибір за кольором
-
Сортування за кольором
-
Сортування за формою
-
Сортування за формою або кольором
-
Сортування за формою та кольором
-
Знаходження кількості необхідних фігур
-
Порівнюємо сторони і кути
-
Прості логічні задачі
Учень/учениця: утворює число прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа; позначає число відповідною цифрою.
-
Рахуємо об'єкти до 5
-
Рахуємо об'єкти в таблиці до 5
-
Рахуємо об'єкти певного виду до 5
-
Впізнаємо число до 5
-
Збільшуємо кількість на 1
-
Збільшуємо число на 1 в межах 5
-
Зменшуємо кількість на 1 в межах 5
-
Вивчаємо склад числа в межах 5
-
Рахуємо фігури до 10
-
Впізнаємо число до 10
-
Зменшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Зменшуємо число на 1 в межах 10
-
Рахуємо вперед і назад до 10
-
Знаходимо "сусідів" числа в межах 10
-
Числові послідовності в межах 10
-
Знаходимо пропущене число в межах 10
-
Рахуємо фігури до 20
-
Рахуємо фігури в таблиці до 20
-
Додаємо до 20 пончиків у клітинки
-
Рахуємо вперед і назад до 20
-
"Сусіди" числа в межах 20
-
Додаємо пропущене число в межах 20
-
Склад чисел від 11 до 20
-
Вибери, де на 1 більше до 100
Учень/учениця: вміє лічити від 1 до 10 в прямому та зворотному порядку; відтворює послідовність числа у заданих межах у прямому і зворотному порядку; називає попереднє і наступне число до даного; встановлює відповідність між числом та кількістю елементів в групі; встановлює відповідність кількості елементів в групі певному числу.
-
Зменшуємо кількість на 1 в межах 5
-
Рахуємо фігури до 10
-
Розміщуємо фігури на малюнку
-
Рахуємо фігури в таблиці до 10
-
Додаємо до 10 пончиків у клітинки
-
Збільшуємо число на 1 в межах 10
-
Зменшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Збільшуємо і зменшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Збільшуємо і зменшуємо число на 1 в межах 10
-
Рахуємо вперед і назад до 10
-
Знаходимо "сусідів" числа в межах 10
-
Числові послідовності в межах 10
-
Знаходимо пропущене число в межах 10
-
"Сусіди" числа в межах 20
Учень/учениця: знає склад чисел від 2 до 10.
-
Вчимося рахувати до 5
-
Рахуємо об'єкти до 5
-
Рахуємо об'єкти в таблиці до 5
-
Рахуємо об'єкти певного виду до 5
-
Розміщуємо фігури на фоні до 5
-
Додаємо до 5 пончиків у клітинки
-
Впізнаємо число до 5
-
Збільшуємо кількість на 1
-
Збільшуємо число на 1 в межах 5
-
Зменшуємо кількість на 1 в межах 5
-
Зменшуємо число на 1 в межах 5
-
Вивчаємо склад числа в межах 5
-
Вчимося рахувати до 10
-
Рахуємо фігури до 10
-
Розміщуємо фігури на малюнку
-
Рахуємо фігури в таблиці до 10
-
Додаємо до 10 пончиків у клітинки
-
Впізнаємо число до 10
-
Збільшуємо число на 1 в межах 10
-
Зменшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Зменшуємо число на 1 в межах 10
-
Збільшуємо і зменшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Збільшуємо і зменшуємо число на 1 в межах 10
-
Доповнюємо число до 10
-
Склад чисел від 6 до 10
Учень/учениця: порівнює числа в межах 10; записує результат порівняння за допомогою відповідних знаків.
-
Збільшуємо кількість на 1
-
Збільшуємо число на 1 в межах 5
-
Зменшуємо кількість на 1 в межах 5
-
Зменшуємо число на 1 в межах 5
-
Збільшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Збільшуємо число на 1 в межах 10
-
Зменшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Зменшуємо число на 1 в межах 10
-
Збільшуємо і зменшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Збільшуємо і зменшуємо число на 1 в межах 10
-
Впізнаємо число до 20
-
Розташуй числа до 20
-
Вибери, де на 1 більше до 100
-
Більше чи менше?
-
Порівняння двох чисел
-
Порівняння трьох чисел
-
Віршовані задачі на порівняння
-
Порівняння груп предметів за кількістю
-
Знаходимо помилку
-
Додай правильний знак
-
Переміщення однакових чи різних предметів
-
Сортування чисел до 20
-
Сортування чисел до 50
-
Порівняння монет
Учень/учениця: розуміє конкретний зміст дій додавання та віднімання; обирає малюнок, схему, які ілюструють арифметичні дії додавання і віднімання; знає знаки дій додавання і віднімання; утворює рівності на основі складу числа; знає назви компонентів і результату дій додавання та віднімання; розуміє число нуль як результат віднімання рівних чисел; використовує під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел.
-
Доповнюємо число до 10
-
Додавання малюнків до 5
-
Додавання чисел в межах 5
-
Порівняння прикладів на додавання в межах 5
-
Додавання пропущеної складової приклада до 5 (малюнки)
-
Додавання пропущеної складової приклада до 5 (цифри)
-
Віршовані задачі на додавання в межах 5
-
Утворюємо число в межах 5
-
Додавання малюнків до 10
-
Додавання чисел до 10
-
Обираємо приклад в межах 10
-
Утворюємо число в межах 10
-
Заповнюємо пропуск малюнком до 10
-
Вставляємо доданок, щоб отримати 10
-
Які два числа треба додати, щоб отримати 10?
-
Віднімання зображень в межах 5
-
Послідовне віднімання 2-х чисел до 5
-
Заповнюємо пропуск цифрою в межах 5
-
Заповнюємо пропуск малюнком до 5
-
Обираємо відповідний приклад в межах 5
-
Утворюємо число відніманням в межах 5
-
Задачі на віднімання у межах 5
-
Віршовані задачі на віднімання до 5
-
Віднімання зображень в межах 10
-
Заповнюємо пропуск цифрою в межах 10
-
Послідовне віднімання двох чисел в межах 10
-
Обираємо відповідний приклад в межах 10
-
Заповнюємо пропуск малюнком в межах 10
-
Задачі на віднімання у межах 10
-
Віршовані задачі на віднімання до 10
-
Утворюємо число відніманням в межах 10
Учень/учениця: виконує арифметичні дії додавання та віднімання чисел на основі знання складу числа, порядку слідування чисел у натуральному ряді, переставного закону додавання, взаємозв’язку дій додавання і віднімання; застосовує прийом додавання і віднімання чисел частинами; володіє обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10; передбачає результат додавання і віднімання (до виконання обчислень), розуміючи, що при додаванні натуральних чисел дістанемо більше число, а при відніманні – менше.
-
Доповнюємо число до 10
-
Додавання малюнків до 5
-
Додавання чисел в межах 5
-
Порівняння прикладів на додавання в межах 5
-
Додавання пропущеної складової приклада до 5 (малюнки)
-
Додавання пропущеної складової приклада до 5 (цифри)
-
Віршовані задачі на додавання в межах 5
-
Утворюємо число в межах 5
-
Додавання малюнків до 10
-
Додавання чисел до 10
-
Обираємо приклад в межах 10
-
Утворюємо число в межах 10
-
Заповнюємо пропуск малюнком до 10
-
Вставляємо доданок, щоб отримати 10
-
Які два числа треба додати, щоб отримати 10?
-
Віднімання зображень в межах 5
-
Послідовне віднімання 2-х чисел до 5
-
Заповнюємо пропуск цифрою в межах 5
-
Заповнюємо пропуск малюнком до 5
-
Обираємо відповідний приклад в межах 5
-
Утворюємо число відніманням в межах 5
-
Задачі на віднімання у межах 5
-
Віршовані задачі на віднімання до 5
-
Віднімання зображень в межах 10
-
Заповнюємо пропуск цифрою в межах 10
-
Послідовне віднімання двох чисел в межах 10
-
Обираємо відповідний приклад в межах 10
-
Заповнюємо пропуск малюнком в межах 10
-
Задачі на віднімання у межах 10
-
Віршовані задачі на віднімання до 10
-
Утворюємо число відніманням в межах 10
Учень/учениця: знаходить число за даним відношенням «більше на...», «менше на...»; знаходить, на скільки одне число більше або менше за інше.
Учень/учениця: знає назви розрядних чисел; розуміє десяток як лічильну одиницю; лічить десятками в межах 100
-
Рахуємо десятками і одиницями до 20
-
Рахуємо до 30
-
Рахуємо до 100
-
Числова пряма в межах 100
-
Підрахунок по 2
-
Підрахунок по 5
-
Підрахунок по 10
-
Підрахунок по 2, 5 і 10
Учень/учениця: утворює числа 11-100 з десятків та одиниць при виконанні практичних вправ (з використанням паличок, намистинок тощо); знає назви чисел 11-100; називає числа від 11 до 100 в прямому і зворотному порядку від будь-якого числа до вказаного; називає попереднє і наступне число до будь-якого числа в межах 100; утворює двоцифрове число додаванням числа 1 до попереднього числа, відніманням числа 1 від наступного числа; читає і записує числа від 1 до 100.
-
Вчимося рахувати до 5
-
Рахуємо об'єкти до 5
-
Рахуємо об'єкти в таблиці до 5
-
Рахуємо об'єкти певного виду до 5
-
Додаємо до 5 пончиків у клітинки
-
Впізнаємо число до 5
-
Збільшуємо кількість на 1
-
Збільшуємо число на 1 в межах 5
-
Зменшуємо кількість на 1 в межах 5
-
Зменшуємо число на 1 в межах 5
-
Вивчаємо склад числа в межах 5
-
Вчимося рахувати до 10
-
Рахуємо фігури до 10
-
Розміщуємо фігури на малюнку
-
Рахуємо фігури в таблиці до 10
-
Додаємо до 10 пончиків у клітинки
-
Впізнаємо число до 10
-
Збільшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Збільшуємо число на 1 в межах 10
-
Зменшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Зменшуємо число на 1 в межах 10
-
Збільшуємо і зменшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Збільшуємо і зменшуємо число на 1 в межах 10
-
Рахуємо вперед і назад до 10
-
Доповнюємо число до 10
-
Знаходимо "сусідів" числа в межах 10
-
Числові послідовності в межах 10
-
Назви чисел до 10
-
Знаходимо пропущене число в межах 10
-
Рахуємо фігури до 20
-
Рахуємо фігури в таблиці до 20
-
Додаємо до 20 пончиків у клітинки
-
Впізнаємо число до 20
-
Рахуємо вперед і назад до 20
-
Числова пряма в межах 20
-
"Сусіди" числа в межах 20
-
Додаємо пропущене число в межах 20
-
Розташуй числа до 20
-
Назви чисел до 20
-
Рахуємо десятками і одиницями до 20
-
Склад чисел від 11 до 20
-
Рахуємо до 30
-
Рахуємо до 100
-
Встав пропущене число в таблицю 100
-
Числова пряма в межах 100
-
Підрахунок по 2
-
Підрахунок по 5
-
Підрахунок по 10
-
Підрахунок по 2, 5 і 10
-
Сортування чисел до 50
-
Номінал монет
Учень/учениця: порівнює числа в межах 20.
-
Впізнаємо число до 5
-
Збільшуємо кількість на 1
-
Збільшуємо число на 1 в межах 5
-
Зменшуємо кількість на 1 в межах 5
-
Зменшуємо число на 1 в межах 5
-
Збільшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Збільшуємо число на 1 в межах 10
-
Зменшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Збільшуємо і зменшуємо кількість на 1 в межах 10
-
Збільшуємо і зменшуємо число на 1 в межах 10
-
Впізнаємо число до 20
-
Розташуй числа до 20
-
Більше чи менше?
-
Більше-менше (порівняння з лічбою)
-
Порівняння двох чисел
-
Порівняння трьох чисел
-
Віршовані задачі на порівняння
-
Порівняння груп предметів за кількістю
-
Додай правильний знак
-
Сортування чисел до 10
-
Сортування чисел до 20
Учень/учениця: додає і віднімає число у межах 10.
-
Доповнюємо число до 10
-
Додавання малюнків до 5
-
Додавання чисел в межах 5
-
Порівняння прикладів на додавання в межах 5
-
Додавання пропущеної складової приклада до 5 (малюнки)
-
Додавання пропущеної складової приклада до 5 (цифри)
-
Віршовані задачі на додавання в межах 5
-
Утворюємо число в межах 5
-
Додавання малюнків до 10
-
Додавання чисел до 10
-
Обираємо приклад в межах 10
-
Утворюємо число в межах 10
-
Заповнюємо пропуск малюнком до 10
-
Вставляємо доданок, щоб отримати 10
-
Які два числа треба додати, щоб отримати 10?
-
Віднімання зображень в межах 5
-
Послідовне віднімання 2-х чисел до 5
-
Заповнюємо пропуск цифрою в межах 5
-
Заповнюємо пропуск малюнком до 5
-
Обираємо відповідний приклад в межах 5
-
Утворюємо число відніманням в межах 5
-
Задачі на віднімання у межах 5
-
Віршовані задачі на віднімання до 5
-
Віднімання зображень в межах 10
-
Заповнюємо пропуск цифрою в межах 10
-
Послідовне віднімання двох чисел в межах 10
-
Обираємо відповідний приклад в межах 10
-
Заповнюємо пропуск малюнком в межах 10
-
Задачі на віднімання у межах 10
-
Віршовані задачі на віднімання до 10
-
Утворюємо число відніманням в межах 10
Математичні вирази. Рівності. Нерівності
Числові рівності і нерівності. Математичні вирази.
Учень/учениця: розрізняє числові рівності та нерівності; читає і записує числові рівності, числові нерівності.
Величини
Довжина. Маса. Місткість. Вартість. Час. Дії з величинами.
Учень/учениця: порівнює довжини відрізків або смужок паперу «на око», накладанням або за допомогою різних мірок; знає, якими одиницями вимірюється довжина (сантиметр, дециметр, метр), їх скорочене позначення та співвідношення між ними; розуміє, які одиниці вимірювання довжини доцільно використовувати в конкретному випадку; вимірює довжину предметів або відрізків; записує результати вимірювання із використанням різних одиниць (см, дм, м); будує відрізок заданої довжини.
-
Виміри. Довше/коротше
-
Виміри. Вище/нижче
-
Порівняння розмірів/ваги
-
Міряємо за допомогою інших предметів
-
Розташовуємо тварин від найменшого до найбільшого
-
Вимірюємо лінійкою предмет
Учень/учениця: знає, що маса вимірюється у кілограмах, знає скорочене позначення одиниці вимірювання маси - кілограм (кг); порівнює предмети за масою «на руку»; записує результати вимірювання маси (за малюнками).
Учень/учениця: розуміє, що посудини мають місткість; порівеює місткість посудини.
Учень/учениця: знає, що товари мають вартість, виражену грошовими одиницями; знає, що одиницями вартості товару є гривня, копійка, їх скорочене позначення (грн, к.) та співвідношення між ними; виконує найпростіші розрахунки з використанням монет і купюр використовує знання про вивчені величини при розв’язуванні практично-зорієнтованих задач розрізняє поняття «монета» і «копійка».
-
Номінал монет
-
Лічба монет - 1 копійка
-
Лічба монет - 1 і 2 копійки
-
Лічба монет - 1, 2 і 5 копійок
-
Лічба всіх монет
-
Лічба групи монет
-
Обмін групи монет на інші
-
Порівняння монет
-
Купюри 1 та 2 гривні
-
Купюри 1, 2 та 5 гривні
-
Ціни і гроші
-
Купуємо максимально багато
Учень/учениця: знає назви днів тижня та їх послідовність; знає, що доба, тиждень, година – одиниці вимірювання часу; визначає час за годинником з точністю до годин, записує його результати; використовує у записах скорочене позначення одиниць вимірювання часу (год); використовує знання про вивчені величини при розв'язуванні практично - зорієнтованих задач.
