Абсолютна більшість сучасних годинників можуть мати дві форми зображення часу: або за допомогою стрілок, що вказують на певні цифри від одного до дванадцяти (аналоговий тип), або за допомогою цифр, що вказуються на екрані (електронні годинники). Хоча вони мають однакову мету, тобто вимірюють час, ці типи годинників відрізняються один від одного. Завдання полягає у тому, щоб самостійно привести обидва такі годинники до однакового часу. На екрані учень бачить обидва види, але дані, що вказані на одному з них, неповні, бо там не вказано хвилини чи навіть години. Коли учень робить дані годинників однаковими, то переходить до наступного етапу завдання. Він відрізняється не тільки безпосередньо часом, що вказаний на годинниках, а й напрямком роботи. Наприклад, бачачи, що на електронному годиннику вказано 5:30, учень має на одному етапі вправи перемістити стрілки на аналоговому пристрої правильним чином. Також на екрані зображено персонажа, казкову тваринку, і дитина, коли налаштовує годинники, допомагає цьому звірятку, тож вправа має й простий сюжет..
Учень/учениця: знає назви днів тижня та їх послідовність; знає, що доба, тиждень, година – одиниці вимірювання часу; визначає час за годинником з точністю до годин, записує його результати; використовує у записах скорочене позначення одиниць вимірювання часу (год); використовує знання про вивчені величини при розв'язуванні практично - зорієнтованих задач.